Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2016

Πώς καταλαβαίνεις ότι ήρθε η ώρα να χωρίσεις;


Στην προσπάθειά σου να πάρεις την απόφαση αν πρέπει να δώσεις τέλος στη σχέση σου, μπορεί να νιώσεις ότι "διχάζεσαι" απο τους λόγους που ακολουθούν. Μην τους αφήσεις να σε μπερδέψουν!.

Από την Barbara De Angelis, συγγραφέα και σύμβουλο σχέσεων.
Μπορεί να ταιριάζετε πολύ σε έναν τομέα, αλλά όχι σε κά­ποιον άλλον.
Μπορεί να νιώθεις την αγάπη του συντρόφου σου και να ταιριάζετε, αλλά να αναπτύσσεστε με πολύ διαφορετικές ταχύ­τητες. Μπορεί να πηγαίνετε προς την ίδια κατεύθυνση και να ται­ριάζετε, αλλά εσύ να μην παίρνεις την αγάπη που χρειάζεσαι απο το σύντροφό σου. Μπορεί ο άλλος να σε αγαπάει πάρα πολύ και να θέλει να ακολουθήσετε την ίδια κατεύθυνση, αλλά η προσωπικότη­τά του δεν ταιριάζει πια με τη δική σου. Σου φαίνεται πολύπλοκο: Ποτέ δεν είπα ότι είναι απλό!
Μη σε ξεγελάει κάποια πλευρά της σχέσης σας που είναι πάρα πολύ καλή. Να θυμάσαι ότι και τα τρία συστατικά που αναφέραμε στο προηγούμενο κεφάλαιο είναι απαραίτητα για να φτιάξεις μια σχέση που αναπτύσσεται και διαρκεί.Κάποιοι θα σου πουν: "Ε, δε γίνεται να τα έχεις όλα!" Η δική μου απάντηση είναι η εξής: "Εγώ θα προσπαθήσω να τα έχω όλα και πιστεύω ότι μπορώ να έχω όλα όσα θέλω σε μια σχέση, αν δου­λέψω αρκετά πάνω σ’ αυτό μαζί με τον κατάλληλο σύντροφο". Δεν έχω την απαίτηση από το σύντροφό μου να είναι τέλειος. Αλλά έχω την απαίτηση αυτά τα τρία συστατικά να είναι παρόντα στη σχέση μου τον περισσότερο καιρό.
Μπορεί να αγαπάς ακόμα το ταίρι σου πάρα πολύ. Αν δεν έχεις θάψει την αγάπη σου κάτω από καταπιεσμένο θυμό και πόνο, τότε είναι σίγουρο ότι αγαπάς ακόμα τα σύντροφό σου, παρ’ όλο που σκέφτεσαι να δώσεις ένα τέλος στη σχέση σας. Η αγάπη ποτέ δεν πεθαίνει. Αυτός ο ξεχωριστός σύνδεσμος ανάμεσα σε σένα και σε κάποιο άλλο πρόσωπο θα υπάρχει πάντα σε κάποιο επίπεδο.
Αν περιμένεις να σταματήσεις να αγαπάς κάποιον για να δια­λύσεις τη σχέση του μαζί τον, τότε μπορεί να περιμένεις όλη σου τη ζωή.
Ποτέ δεν έπαψα να αγαπώ εκείνους που αγάπησα αληθινά. Δεν είμαι πια "ερωτευμένη" μαζί τους, πράγμα που σημαίνει ότι δεν ξοδεύω πια χρόνο και ενέργεια στο να τους αγαπώ, αλλά μέσα στην καρδιά μου νιώθω πάντα αγάπη και εκτίμηση γι’ αυτούς.
 Ένα μυστικό- Η αγάπη δεν αρκεί.
Η αγάπη σου για κάποιον δεν είναι αρκετός λόγος για να έχεις μια σχέση μαζί του. Η αγάπη από μόνη της δε θα κάνει τη σχέση να λειτουργήσει χρειάζονται και τα άλλα δύο στοιχεία: το ταίριασμα και η κοινή κατεύθυνση. Πολλοί από μας είχαμε σχέσεις που τελεί­ωσαν παρ’ όλο που αγαπούσαμε τους συντρόφους μας βαθιά. Μά­θαμε ότι η αγάπη δεν αρκεί.
Δε θέλεις να πληγώσεις τα παιδιά. Αυτό είναι ένα δύσκολο και οδυνηρό ζήτημα που αντιμετωπίζεις όταν σκέφτεσαι να διαλύ­σεις ένα γάμο. Κανένας γονιός δε θέλει να γίνει πηγή δυστυχίας για τα παιδιά του και οι ενοχές που συνοδεύουν κάθε συζήτηση για χω­ρισμό μπορεί να είναι εξουθενωτικές.
Θέλω να ξέρεις κάτι που έχω ανακαλύψει δουλεύοντας με παι­διά και ενηλίκους:
Η προσωπική σου δυστυχία έχει πολύ πιο βλαβερή επιρροή πά­νω στα παιδιά απ’ όσο θα μπορούσε ποτέ να έχει ένα διαζύγιο.
Τα παιδιά θέλουν να βλέπουν τους γονείς τους ευτυχισμένα«£ Νιώθουν υπεύθυνα για την ευτυχία των γονιών τους. Αν μήνας ο ένα δυστυχισμένο γάμο για χάρη των παιδιών, θα τους προκαλε- σεις μεγαλύτερη συναισθηματική ζημιά, παρά αν πάρεις bucuxjm και βρεις την ευτυχία αλλού.
Μέσα από τη δουλειά μου, ανακάλυψα αυτή την αλήθεια: τα παιδιά που οι γονείς τους βρήκαν την ευτυχία είτε μόνοι τους είτε με άλλους συντρόφοβς μεγαλώνουν νιώθοντας καλά με τον εαυτό τους και με τους vowac τους. Έχουν μια υγιή στάση απέναντι στην αγάπη και στις σχέσεις, επειδή είχαν θετικά πρότυπα για το πώς να αγαπούν τον eaxmm τους και για το πώς να κάνουν την αγάπη να λειτουργεί.
Αντίθετα, κάποιοι από τους πιο δυστυχισμένους ανθρώπους που έχω συναντήσει μέσα από τη δουλειά μου είναι ενήλικα παιδιά που οι γονείς τους έμειναν μαζί σε νεκρές, χωρίς πάθος σχέσεις, που τις χρωμάτιζαν ο καταπιεσμένος θυμός και η μνησικακία. Αυτά τα παιδιά αναπτύσσουν μια έλλειψη εμπιστοσύνης στην αγά­πη και στις σχέσεις, καθώς και ανικανότητα να εκφράσουν την αγάπη ή να νιώσουν άξια να τη δεχτούν — κι αυτό επειδή είχαψ αρ­νητικά πρότυπα για το πώς να κάνουν την αγάπη να λειτουργεί.
Οταν τα παιδιά σου σε βλέπουν να παίρνεις την αγάπη που αξίζεις, τότε νιώθουν κι εκείνα άξια να αγαπηθούν.

ΠΗΓΗ http://www.boro.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου