Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

<< ΔΙΑΛΕΓΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟΥΣ ΠΛΕΟΝ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥΣ ΓΙΑ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ>>

Καλεσμένη στην εκπομπή "Ελένη" βρέθηκε η Μαρία Ηλιάκη και μίλησε για την προσωπική της ζωή και τον χαρακτήρα της.
Η παρουσιάστρια της εκπομπής "Δέστε τους" αποκάλυψε ποια είναι τα όνειρά της σχετικά με το μέλλον της στην τηλεόραση, λέγοντας: «Αυτό το καθημερινό, το πρωινό, είναι πιο μεγάλη εκπομπή, τη χαίρεσαι περισσότερο. Εμάς είναι μεν καθημερινό, αλλά είναι μιάμιση ώρα. Μικρούλα εκπομπή! Στο πρωινό έχεις άλλα πράγματα ίσως να κάνεις, έχεις άμεση επαφή με τον κόσμο. Το "Δέστε Τους" είναι μια εκπομπή που αγαπάω πάρα πολύ, αλλά με αφήνει να δείξω μόνο κάποια σημεία του χαρακτήρα μου. Θα ήθελα να κάνω και συνεντεύξεις και με κόσμο να μιλήσω και να μαγειρέψω. Όλα αυτά μου αρέσουν, είναι η καθημερινότητα. Γι' αυτό μου αρέσει το πρωινό!»
Όσο για τα δύο πρωινά των δύο μεγάλιων καναλιών η ίδια είπε: «Έχω κάνει και εγώ πρωινό στον Alpha με την Κατερίνα (Καραβάτου), αλλά κομπαρσαρία. Ανάμεσα σε αυτά τα δύο πρωινά, που υπάρχουν φέτος, δεν βλέπω διαφορές. Νομίζω ότι έχουν σκληρύνει τα πράγματα στα πρωινά. Μου άρεσε όπως ήταν τα πρωινά παλιά, πιο μαζεμένα, πιο ήσυχα. Γίνονται κάποια πράγματα λίγο υπερβολικά για μένα, τα τελευταία χρόνια. Θα μου άρεσε να δοκιμαστώ σε πολλά πράγματα και νομίζω έχει έρθει η ώρα. Ας πούμε τα πράγματα με το όνομά τους. Τώρα τι θα έκανα; Τηλεπαιχνίδι θα μου άρεσε, ταξιδιωτική εκπομπή μου αρέσει πολύ. Τώρα σου λέω τι θα ήθελα να κάνω...»
Η Μαρία Ηλιάκη αναφέρθηκε και σε κάποια σημεία του χαρακτήρα της: «Δεν ξέρεις ο καθένας τι κρύβει μέσα του. Πιέστηκα πολύ τα τελευταία δύο χρόνια. Εμένα αυτή η φάση μου κράτησε πολύ. Άκουγα διάφορους που έλεγαν σε συνεντεύξεις τους ότι, αν δεν πιάσεις πάτο, δεν πρόκειται να ανέβεις και έλεγα "μωρέ τι λένε;" και να που το έπαθα. Είδα τον εαυτό μου στα πολύ χειρότερά του και δεν θέλω να τον ξαναδώ έτσι. Πλέον είμαι στο πρώτο σκαλί που ανεβαίνω προς τα επάνω... Τα τελευταία "χαρούμενα" χρόνια πρέπει να ήταν τα τελευταία χρόνια στο πανεπιστήμιο και τα πρώτα χρόνια που δούλευα στην τηλεόραση. Ήταν ένα όνειρο που γινόταν πραγματικότητα. Τα πρώτα χρόνια ήταν όμορφα, μετά δεν ήταν όμως! Ξαφνικά έγινα ένα μίζερο πλάσμα, ένα πλάσμα κακότροπο. Ήμουν πολύ απότομη με τους γύρω μου, δεν ήμουν συζητήσιμη, νόμιζα πως μόνο εγώ τα ξέρω όλα. Μου έλεγαν οι γύρω μου ότι έχω αλλάξει, αλλά εγώ δεν τους πίστευα. Ήταν η εποχή του κλεισίματος στο σπίτι, που δεν ήθελα να βλέπω κανέναν. Βίωνα τη θλίψη και τη μοναξιά μου. Αυτό κλιμακωνόταν, αλλά δεν το καταλάβαινα.»
Όσο για το αν έπαιξε κάποιο ρόλο στην αλλαγή του χαρακτήρα της η τηλεόρασημ η ίδια είπε: «Δεν νομίζω ότι η τηλεόραση συνετέλεσε σε αυτό. Ίσως ήταν και διέξοδος. Αν καθόμουν για δύο χρόνια μέσα στο σπίτι να κλαίω και δεν είχα και τη δουλειά λίγο να φτιάξει η διάθεσή μου, να πω καμιά βλακεία και να γελάσουμε, νομίζω θα ήταν πολύ χειρότερα.»
Τέλος, η διάσημη παρουσιάστρια μίλησε για την προσωπική της ζωή: «Το έχω ψάξει πολύ με τις σχέσεις μου. Έκατσα και έβαλα κάτω όλες τις προηγούμενες σχέσεις μου και προσπάθησα να θυμηθώ τι λάθη είχα κάνει. Έκανα ένα πολύ σημαντικό με διάφορες παραλλαγές: διάλεγα πάντα τους πλέον ακατάλληλους για δέσμευση ανθρώπους. Πάντα όλες μου οι σχέσεις με ήθελαν μέχρι ένα σημείο, μετά τους έβγαιναν διάφορα. Περνούσαμε καλά, αλλά κανείς δεν ήταν έτοιμος για γάμο. Από τη στιγμή, όμως, που αυτό ήθελα γιατί να το παίξω άνετη και χαλαρή; Το ότι δεν έκανα κάτι παραπάνω με τις σχέσεις μου σημαίνει κάτι. Καλώς δεν έγινε, γιατί δεν έπρεπε να γίνει. Εντάξει, θα γίνει κι αυτό! Όταν δεν αντέχεις εσύ τον εαυτό σου, δεν θα σε αντέξει και ο άλλος. Αν είσαι σε μια μιζέρια, ποιος θα σε πλησιάσει;».
Για το myself.gr, 28/01/2014      ΠΗΓΗ www.myself.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου