Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

«Ο Μάνος είναι ένα πολύ γλυκό μαγκάκι το οποίο με κέρδισε.»


Nαταλία Γερμανού

Η εκπομπή «Η Γερμανού ξανάρχεται» έχει αποκτήσει το στίγμα και... το κοινό της. Χαίρεσαι που έπειτα από έξι μήνες έχει αγαπηθεί τόσο από τον κόσμο. Νιώθω ευγνωμοσύνη, τεράστια χαρά, δικαίωση, ανακούφιση, ενθουσιασμό. Ήταν επί χρόνια όνειρό μου να παρουσιάσω αυτή την εκπομπή και ο ΑΝΤ1, και συγκεκριμένα ο Γιάννης Λάτσιος, μου έδωσε τη δυνατότητα να το υλοποιήσω. Ουσιαστικά είναι προσωπικό του στοίχημα. Εκείνος το πίστεψε και πήρε το ρίσκο, πραγματοποιώντας αυτό το όνειρο. 
Έχεις κλάψει, έχεις... πέσει στα πατώματα για μια σχέση;
Δεν είμαι ρομπότ, αλλά άνθρωπος. Δεν έχω καλώδια. Εννοείται ότι έχω πονέσει, έχω κλάψει, έχω υποφέρει πολύ σε μια σχέση και έχω κάνει ανθρώπους επίσης να πονέσουν πολύ. Πώς νομίζεις ότι γράφτηκαν τόσα τραγούδια; 
Έχεις απατήσει;
Ναι. Βέβαια, είχα ανακοινώσει στον τότε σύντροφό μου ότι ήμουν εκτός της σχέσης, απλώς δεν είχα πάρει τα πράγματά μου να φύγω από το σπίτι που ζούσαμε μαζί. Ουσιαστικά όμως ήξερε ότι είχε τελειώσει. 
Έχεις απατηθεί;
Πάρα πολλές φορές. Δεν το μάθαινα πάντα, μία με δύο φορές μόνο συνέβη. Δεν θα ισχυριστώ ότι δεν με πόνεσε ή δεν με πείραξε, παρά το γεγονός ότι και στις δύο περιπτώσεις, επειδή η απιστία ήταν μια «ασήμαντη περιπέτεια», συγχώρεσα τον σύντροφό μου, χωρίς να το ξεχάσω όμως. Δεν ήρθε δηλαδή να μου ομολογήσει «έχω μια παράνομη σχέση “σπιτωμένη” σε μια γκαρσονιέρα στην Κάνιγγος και παράλληλα είμαι μαζί σου». Άλλωστε, δεν πιστεύω ότι οι άντρες είναι μονογαμικά όντα. 
Πέρασες κατάθλιψη;
Όχι, ευτυχώς. Έχω περάσει κρίσεις πανικού, άγχους, νευρικό κλονισμό. 
Πώς το διαχειρίστηκες;
Συμβουλεύτηκα ψυχολόγο και ψυχοθεραπευτή. Έκανα ψυχανάλυση τρία χρόνια και βοηθήθηκα πολύ. 
Τι σου έμαθε η ψυχανάλυση;
Να αποδέχομαι τον εαυτό μου, να τον αγαπώ, να τον φροντίζω λίγο περισσότερο και να του δίνω προτεραιότητα σε σχέση με τους άλλους, γιατί έως ενός σημείου τον άφηνα πίσω. 
Πόσος χρόνος πέρασε μέχρι να αποδεχτείς την απώλεια του Φρέντυ Γερμανού και να προχωρήσεις;
Τον πρώτο ενάμιση χρόνο τον έζησα μέσα σε βαρύτατο πένθος. Ήμουν σε μια μόνιμη κατάσταση οργής και άρνησης. Κατόπιν κατέληξα ότι αυτός ο άνθρωπος δεν έχει φύγει, είναι παντού μέσα και γύρω μου. Κάπως έτσι αποφάσισα ότι θα το χειρίζομαι. Όταν χάνεις ένα πολύ δικό σου πρόσωπο, δεν νομίζω ότι το ξεπερνάς ποτέ. 
Τι αγαπάς στον Μάνο Ιωάννου;
Είναι ένας πολύ καθαρός, έντιμος και ειλικρινής απέναντί μου άνθρωπος. Ακόμα και τις ημέρες που είναι πτώμα γιατί έχει δύο συνεχόμενες παραστάσεις, περνάμε πολύ όμορφα. Μένει ξύπνιος μέχρι τις έξι το πρωί, βλέπουμε ταινίες, μιλάμε, γελάμε, κάνουμε πράγματα μαζί. Είναι ένα πολύ γλυκό μαγκάκι το οποίο με κέρδισε με την ειλικρίνεια και την απλότητά του. Με την πρώτη ανάγνωση βλέπεις απλά ένα ωραίο παιδί. Γνωρίζοντάς τον, είδα ότι υπάρχει κάτι ουσιαστικό πίσω από την εξωτερική εμφάνιση. Κρύβει πολλά πράγματα επιμελώς και τα αποκαλύπτει μόνο σε κοντινούς του ανθρώπους. 
Επίσης δεν έχεις κρύψει ότι έχεις κάνει botox. 
Έχω κάνει. Είμαι πολύ τυχερή γιατί η γιατρός βρίσκεται στη διπλανή μου πόρτα. Όλα οφείλονται στο μαγικό χέρι της Δώρας Τσαλίκη.
Από τον Γιάννη Βίτσα
Για το myself.gr, Απο το περιοδικο ΕΓΩ!Weekly, 27/03/2014
ΠΗΓΗ www.myself.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου