Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

«Δεν είμαι τόσο επαναστάτρια όσο δείχνω.»

Πόπη Τσαπανίδου
Ολοι σας θεωρούν το καλύτερο παιδί. Είστε;
Τι θέλετε να σας πω; Πια το να είσαι καλό...
παιδί θεωρείται το χειρότερο πράγμα του κόσμου. Για κάποιους είσαι απαίσια αν είσαι καλό παιδί.
Είναι οι ίδιοι που πιστεύουν ότι τα κακά παιδιά πουλούν περισσότερο;
Δεν πουλούσα και ποτέ. Ούτε με απασχόλησε αν πουλάω ή όχι. Αυτή είμαι!
Τι εννοείται; Τα κανάλια «σφάζονταν» για το ποιο θα σας πρωτοπάρει όταν φύγατε από την ΕΡΤ.
Σιγά τα αίματα! Τρία κανάλια διαθέτει η χώρα και αυτά σφάζονταν για μένα. Σκληρή μάχη! 
Νιώθετε πιο ελεύθερη στην προσωπική σας ζωή;
Εκτιμώ περισσότερο τον εαυτό μου στην καθημερινότητά του. Πάντα τον έβαζα στη γωνία. Άλλες φορές ήμουν σίγουρη, άλλες ανασφαλής και άλλες φοβισμένη. Πλέον απολαμβάνω το καθένα από αυτά τα συναισθήματα.
Αισθάνεστε επιτυχημένη;
Τα έχω πάει καλά. Δεν έχω παράπονο. Τα έχω καταφέρει όσο καλά ήθελα. 
Η σκληρή δουλειά τι θυσίες απαιτούσε;
Προσωπικό χρόνο και φίλους.
Στην ταινία «Το μικρό ψάρι» συμμετέχετε σε ρόλο... μαφιόζας.
Πρέπει να σόκαρε πολλούς. Μου πήρε πέντε μήνες να το βρω. Πρόβες καθημερινές. Έκανα απαγγελία τα λόγια, το ζούσα, με κοιτούσε ο σκηνοθέτης ο Γιάννης Οικονομίδης και μου έλεγε «πάμε πάλι». Δεν ξέρω τι σκεφτόταν. Μάλλον ότι πόνταρε σε... κουτσό άλογο. Αλλά τελικά θα δείτε το βλέμμα μου να είναι βλέμμα μιας άλλης.
Είχατε φραγμούς που έκοψαν τις ορμές σας;
Αστειεύεστε; Πάρα πολλούς.
Είστε λίγο «χίπισσα» για να βάλετε νερό στο κρασί σας;
Αν σταματώ ή όχι είναι άλλο θέμα. Όμως το κάνουν. 
Είπατε πριν πως ό,τι θέλετε το τολμάτε.
Δεν είμαι όμως τόσο επαναστάτρια όσο δείχνω. Να σας το πω απλά: είμαι πεισματάρα, ξεροκέφαλη, εγωίστρια, απαιτητική και τελειομανής.
Κλειστήκατε λόγω φόβου στον εαυτό σας;
Δεν είμαι και ο πιο κοινωνικός άνθρωπος του πλανήτη. Είμαι ακριβώς το αντίθετο.
Από τον Πάνο Γιαννακόπουλο
Για το myself.gr, Απο το περιοδικο ΕΓΩ!Weekly, 28/03/2014
ΠΗΓΗ www.myself.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου