Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

Γιώργος Λιάγκας: «Θα ήθελα να είμαι στο "The Voice 2"»


Γιώργος Λιάγκας: «Θα ήθελα να είμαι στο
Στο press junket που διοργανώθηκε πριν από μερικές μέρες από τον ΑΝΤ1, ο Γιώργος Λιάγκας μίλησε ...
για όλα και απάντησε με τη γνωστή του ειλικρίνεια και αμεσότητα σε ερωτήσεις εντός και εκτός «Voice», για το πρωινό, τη Φαίη, αλλά και το... βραδινό του τοκ σόου.
Έχεις βρει κάποιο φορμάτ βραδινής εκπομπής που να σου έχει κινήσει την περιέργεια;
Πιστεύω ότι κάποια πράγματα μου ταιριάζουν και κάποια πράγματα δεν μου ταιριάζουν. Το «Your Face», ας πούμε, δεν θα μπορούσα να το κάνω· ούτε τσαχπίνης είμαι, ούτε μπορώ να κάνω αυτά που κάνει η Μπεκατώρου... Το «Dancing» επίσης δεν θα μπορούσα να το παρουσιάσω. Το «The Voice», που είναι ένα τάλεντ σόου, που θέλει στοιχεία παρουσιαστή που κρατάει χρόνο και ισορροπίες, πιστεύω ότι μπορώ να το κάνω. Κι έτσι, λοιπόν, αυτοπροτάθηκα το καλοκαίρι, επειδή μου άρεσε πολύ! Ο Γιάννης (σ.σ. Λάτσιος) επιμένει ότι κάποια στιγμή πρέπει να κάνουμε ένα βραδινό τοκ σόου, γιατί θεωρεί ότι είμαι καλός στις συνεντεύξεις και θα το κάνω. Αλλά, αυτό είναι κάτι που θέλει πολλή δουλειά και δεν είχα το χρόνο αυτή τη στιγμή για κάτι τέτοιο. Άρα από το να το κάνω, να μη βγει καλό και να κοπεί σε τρεις μήνες, προτιμώ να μην το επιχειρήσω. Στόχος μου είναι όταν το κάνω, να πετύχει. 
Αναφέρεσαι σε κάποιο συγκεκριμένο πρότζεκτ που κόπηκε;
Όχι, δεν ήταν σπόντα. Αν εννοείς τον Μουτσινά, είμαι από τους λίγους που έχω βγει κι έχω πει ότι εμένα μου άρεσε πάρα πολύ αυτό που έκανε. Οι συνεντεύξεις δεν ήταν το δυνατό του σημείο... το stand up όμως ήταν πολύ καλό.  
Πριν πάτε στον AΝΤ1, υπήρχε μια συζήτηση για το εάν θα συνεχίσετε το πρωινό με τη Φαίη. 
Για να είμαι ειλικρινής, με τη Φαίη δεν θέλαμε να κάνουμε μαζί εκπομπή. Πήραμε πολύ μεγάλο ρίσκο όταν αποφασίσαμε να κάνουμε μαζί πρωινό. Ήταν πολύ δύσκολο για ένα ζευγάρι και για δύο ανθρώπους που έχουν κάνει μόνοι τους βήματα σ’ αυτό το χώρο να πουν ότι θα μοιραστούν μια εκπομπή 50-50. Το ότι μας βγήκε καλά σε μας τους δύο, δεν το ξέραμε από πριν, μας έκατσε. Στην αρχή, λοιπόν, λέγαμε ότι θα ήταν ιδανικό να το κάνουμε για ένα χρόνο, αλλά στην πορεία τα πράγματα άλλαξαν. Εμειναν πάρα πολλοί συνάδελφοί μας άνεργοι. Και μετά βλέπεις και κάτι άλλο. Τα τελευταία χρόνια μπαίνουμε στο σπίτι του άλλου, είμαστε μέρος της συζήτησης της οικογένειας. Θα ήταν, λοιπόν, αχαριστία να το πετάγαμε αυτό και να λέγαμε «Σταματάμε να κάνουμε κάτι άλλο». Και γι’ αυτό ακριβώς το αναθεωρήσαμε και είπαμε με τη Φαίη ότι όσα χρόνια ο κόσμος αποδέχεται αυτό το πράγμα, θα συνεχίσουμε να το κάνουμε –και, βέβαια, όσο βρίσκουμε και τηλεοπτική στέγη. Νομίζω, όμως, ότι λειτουργεί παράλληλα, δηλαδή αν ο κόσμος αποδέχεται ένα πρόγραμμα, θα υπάρχει τηλεοπτική στέγη. Ο κόσμος δίνει δουλειά σε μας τους παρουσιαστές. Δεν δίνουν τα κανάλια. 
Θα είστε και στο «The Voice 2»;
Εάν το τιμ είναι το ίδιο, δηλαδή οι 4 coach και τα λοιπά, θα μου κακοφανεί να μου πει ο AΝΤ1 «δεν θέλουμε να είσαι εσύ παρουσιαστής». Σαφώς θα ήθελα να είμαι. Εάν, τώρα, αλλάξουν οι τέσσερις και πει ο ΑΝΤ1 ότι κάνουμε μια καινούργια παραγωγή από την αρχή, άρα μοιραία θα αλλάξει και ο παρουσιαστής, δεν θα έχω κανένα θέμα. Αλλά αν η ομάδα είναι η ίδια, ναι, θα ήθελα να είμαι παρουσιαστής και του «Voice 2».
Εύη Βαλή
Για το myself.gr, Απο το περιοδικο 7μερεσTV, 21/03/201
ΠΗΓΗ www.myself.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου