Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

«Έχω κάνει έρωτα με λιγότερους από 9.000 άνδρες.»


Γρηγόρης Βαλλιανάτος
Γιατί αποφασίσατε να κατεβείτε ως υποψήφιος δήμαρχος της Αθήνας;
Δεν ξύπνησα μία ημέρα και αποφάσισα να γίνω δήμαρχος. Βλέπω γύρω μου ανθρώπους, γειτονιές, ιδέες να καταρρέουν.
Πολλοί βέβαια ισχυρίστηκαν ότι εκμεταλλεύεστε τόσο το ότι είστε γκέι όσο και ότι είστε οροθετικός. 
Είναι σοβαροί αυτοί που τα λένε; Πώς μπορείς να διαφημιστείς στη σημερινή Ελλάδα όντας οροθετικός ή ομοφυλόφιλος; Γιατί δεν το κάνουν οι ίδιοι ή γιατί δεν συστήνουν στους φίλους τους να το κάνουν; Αν νομίζουν ότι αυτό είναι επιχείρημα για να χτίσεις καριέρα, τους καλώ να το χρησιμοποιήσουν.
Ο Κώστας Βαξεβάνης ανέφερε «Ο Βαλλιανάτος δήλωσε “είμαστε όλοι φασίστες”, ενώ δεν ήταν, αλλά δεν δήλωσε “είμαστε όλοι οροθετικοί” όταν συνέλαβαν τις οροθετικές, παρόλο που ήταν». 
Ο κάθε κύριος Βαξεβάνης ας ενημερωθεί ότι τα τελευταία είκοσι χρόνια συντονίζω τις ενέργειες όλων των ανεξάρτητων οργανώσεων που ασχολούνται με θέματα οροθετικών και αυτό έκανα και εκείνο το βράδυ. Η πληροφόρησή του προέρχεται μόνο από την αριστερή συνιστώσα του. Να μάθει δημοσιογραφία. Αυτή είναι η απάντησή μου.
Πιστεύετε ότι το σχόλιο γράφτηκε επί τούτου;
Η Αριστερά όταν είπα «Απόψε είμαστε όλοι Χρυσή Αυγή με τη δολοφονία των Γιώργου Φουντούλη και Μάνου Καπελώνη»... με πέθανε. Αν νομίζουν ότι πεθαίνω τόσο εύκολα, έχουν πολλά να μάθουν.
Δεν σας ενοχλούν όσα λέγονται για εσάς;
Καθόλου. Χαίρομαι που μπορώ να απαντώ αποδεικνύοντας ότι όλοι όσοι μιλούν έτσι είναι ανόητοι. Ο Παναγιώτης Χατζηστεφάνου είναι ένας εξαιρετικός εικαστικός καλλιτέχνης. Τον έχω γνωρίσει, έχω δουλέψει μαζί του στο «Factory», που το διακόσμησε υπέροχα. Είναι ένας αυτοκαταστροφικός φίλος μου και δεν μπορώ να πω άλλα αρνητικά γι’ αυτόν. Θα τον αγαπήσω και στην τρέλα του. Μακάρι να ήταν καλλιτεχνική η έκφρασή του σε αυτά. Όσο με ρωτάει, θα του απαντώ. Κατηγορεί εμένα για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων; Εκείνος τόσα χρόνια τι σχέση είχε με αυτά; Ο Παναγιώτης Χατζηστεφάνου πολύ όψιμα ασχολήθηκε με τον άνθρωπο που υποφέρει. Τώρα ξαφνικά βγήκε ως γκουρού. Πού ήταν σε όλες τις προσπάθειες των ΛΟΑΤ και όχι μόνο.
Και ο Νίκος Σούλης όμως στο προσωπικό του προφίλ στο Facebook έγραψε «Φτάνει, Βαλλιανάτε. Δεν είμαστε όλοι οι ομοφυλόφιλοι βίζιτες. Μίλα για τον εαυτό σου».
Μίλησα πουθενά για κάποιον άλλο εκτός από τον εαυτό μου; Ας μου υποδείξει πού αναφέρομαι σε εκείνον.
Γιατί δηλώσατε τώρα ότι είστε οροθετικός και δεν το κάνατε νωρίτερα;
Γιατί μου διεμήνυσαν ότι θα χρησιμοποιηθεί εναντίον μου κατά την προεκλογική εκστρατεία. Επειδή θεώρησα ότι είναι χτύπημα κάτω από τη μέση, το ξεκαθάρισα. Εξάλλου δεν ήταν η πρώτη φορά που το ανέφερα. Κάθε 1η Δεκεμβρίου γράφω «Το AIDS με αφορά προσωπικά». Αυτούς τους όρους χρησιμοποιώ. Πριν από δώδεκα χρόνια συζητήσαμε για αυτό με τη φίλη μου Αννίτα Πάνια στη βραδινή εκπομπή της που προβλήθηκε εννιά φορές.
Επηρεάστηκε η ζωή σας από αυτό το γεγονός;
Δεν άλλαξε καθόλου. Καταρχήν στις αρχές του ’80, όταν ξέσπασε το AIDS, ήμουν στη Νέα Υόρκη. Ίδρυσα την Act Up μαζί με τη Μέλινα Μερκούρη, την Νταίζη Γαλιατσάτου και την Πάολα Ρεβενιώτη το 1993, όπως και άλλες οργανώσεις που σήμερα ευημερούν με νεότερα παιδιά τα οποία κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους.
Πόσα χρόνια είστε οροθετικός;
Από το τέλος της δεκαετίας του ’80 μέχρι και σήμερα. Ουσιαστικά έζησα ολόκληρη την ιστορία του AIDS.
Άλλαξε ο τρόπος ζωής σας;
Βέβαια. Άρχισα να φορώ προφυλακτικό. Ήταν δύσκολο γιατί ανήκα σε μια γενιά που δεν το είχε συνηθίσει. Το μάθαμε και αυτό γιατί διαφορετικά θα πεθαίναμε.
Το λέγατε στους συντρόφους σας;
Έβαζα προφυλακτικό. Σε άλλους το έλεγα και σε άλλους όχι, όμως δεν υπάρχει κάποιος που να μπορεί να πει ότι τον έθεσα σε κίνδυνο.
Στην προηγούμενη συνέντευξή μας στο ΕΓΩ! Weekly είχατε δηλώσει ότι υπήρξατε συνοδός κυρίων για δύο έτη. 
Μη φανταστεί κανείς ότι πήγαινα το πρωί και έφευγα το βράδυ. Δεν έχεις ωράριο σε αυτήν τη δουλειά. Μπορεί να είσαι γραμμένος για δύο χρόνια σε ένα πρακτορείο και να σε καλέσουν σαράντα φορές. Ήταν πολύ free και large επάγγελμα, για όσους νομίζουν ότι κουραζόμουν. Βρισκόμουν για σπουδές στο Παρίσι και πεταγόμουν και στο Λονδίνο. Ήταν πρακτικά πολύ εύκολο, αφού πλήρωνε η δουλειά.
Με πόσους άντρες έχετε κάνει έρωτα;
Είναι λιγότεροι από εννιά χιλιάδες.
Έχει τύχει, ως συνοδός, να βρεθείτε ερωτικά ταυτόχρονα με περισσότερους από δέκα άντρες;
Έχει τύχει, αλλά δεν θα ήθελα να αναφερθώ σε λεπτομέρειες. Ήμουν ένας καλός επαγγελματίας. Δεν προσπαθούσα να κρυφτώ ούτε να κάνω... ζαβολιές. Έπαιζα το παιχνίδι της πορνείας, όσο ωραίο ήταν.
Υπάρχουν επώνυμοι άντρες ανά την Ευρώπη με τους οποίους είχατε ερωτική επαφή;
Βέβαια. Η επιτυχία αυτής της δουλειάς όμως βασίζεται στην εχεμύθεια.
Είστε ο μόνος Έλληνας υποψήφιος δήμαρχος που έχει δηλώσει ευθαρσώς ότι είναι ομοφυλόφιλος. Έχετε μιλήσει με άλλους Έλληνες γκέι πολιτικούς για το συγκεκριμένο ζήτημα; 
Ναι και οι περισσότεροι προσπαθούν να το κρύψουν και να το καλύψουν. Πιστεύουν ότι τους κάνει κακό. Το καταλαβαίνω. Όταν με ρωτούν, τους λέω ότι είναι τεράστια ανακούφιση να βγεις και να το πεις.
Είστε ερωτευμένος σήμερα;
Όχι. Είμαι πριν από τον επόμενο έρωτα. Έχασα τον άνθρωπό μου πριν από τρία χρόνια από καρδιακή νόσο.
Σας πόνεσε;
Με πόνεσε ο τρόπος που ασέλγησαν στην είδηση διάφορα sites, ότι τον κόλλησα AIDS, ότι του έδωσα ναρκωτικά, ότι τον σκότωσα. Έγραψαν ό,τι μπορείς να φανταστείς.
Για ποιο λόγο πιστεύετε ότι πρέπει να σας ψηφίσουν;
Έδειξα ότι είμαι ένας άνθρωπος τολμηρός που δεν φοβάται τη δουλειά. Ο δήμαρχος της Αθήνας πρέπει να εμπνεύσει ώστε να λυθούν πολύ μεγαλύτερα θέματα από την ατζέντα του Καλλικράτη, όπως η μετανάστευση, η πορνεία, τα προβλήματα των αστέγων και των ναρκωτικών. Πρέπει να είναι λίγο πιο τολμηρός από τον Γιώργο Καμίνη.
Από τον Γιάννη Βίτσα
Για το myself.gr, Απο το περιοδικο ΕΓΩ!Weekly, 28/02/2014
Περισσότερα για τους: Γρηγόρης Βαλλιανάτος
  ΠΗΓΗ www.myself.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου