Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

«Πέρασα πολύ καλά με τον Στηβ.»

Άντζελα Δημητρίου
Η 57χρονη τραγουδίστρια για τη νέα ζωή που έχει ξεκινήσει η κόρη της και για τα σχέδια που κάνε για το γάμο της. Η λαική τραγουδίστρια μίλησε για τα λάθη στις προσωπικές της σχέσεις, για τους ανθρώπους που την απάτησαν και για τις περιπέτειες που πέρασε. Η Άντζελα Δημητρίου ξεχώρισε τη σχέση της με τον Στηβ Κακέτση λέγοντας: «Πέρασα πολύ καλά με τον Στηβ. Με βοήθησε και τον βοήθησα, αλλά όλο αυτό βρήκε ένα τέλος. Αν μπορούσαμε να γυρίσουμε τον χρόνο πίσω και να διορθώσουμε κάποια λάθη, δικά του ή δικά μου, μπορεί να ήμασταν ακόμα μαζί».
Η τραγουδίστρια αυτή την περίοδο εμφανίζεται σε νυχτερινό μαγαζί της Αθήνας μαζί με τον Νίνο και τον Κωνσταντίνο Αργυρό. Η ίδια μίλησε για γιορτές εξηγώντας πως σε εορταστικές περιόδους έχει χάσει δυο πολύ δικούς της ανθρώπους, τον πατέρα της και τον αδελφό της και δεν έχει καλές αναμνήσεις.
Μεταξύ άλλων μίλησε και για το γιατί επέλεγε στη ζωή της συγκεκριμένου είδους: «Από μικρό παιδί στερήθηκα τον πατέρα μου. Στις σχέσεις μου έβλεπα πρώτα τον πατέρα μου και μετά τον φίλο μου. Δυστυχώς, είχα καλή ψυχή και με πιάνανε κορόιδο. Που είναι όμως αυτοί που με έπιασαν κορόιδο και που είμαι εγώ τώρα.»

Για το myself.gr, 03/01/2013
Περισσότερα για τους: Άντζελα Δημητρίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου